Endokrynologia Specjalistyczny gabinet endokrynologiczny w Klinice Nova

Kim jest endokrynolog?

Endokrynolog jest specjalistą, do którego zadań należy diagnostyka i leczenie schorzeń układu endokrynologicznego. Wiele schorzeń przebiega bezobjawowo, głównie w początkowym ich okresie, a pierwsze symptomy choroby często są przez pacjentów lekceważone lub przeoczone.Jakimi chorobami się zajmuje endokrynolog?
Endokrynolog zajmuje się schorzeniami narządów produkujące substancje chemiczne, które regulują pracę całego naszego organizmu zwanymi hormonami. Do narządów wchodzących w skład układu endokrynologicznego jest min. :

• Tarczyca
  •  Nadnercza
  • Przysadka mózgowa
  • Jądra czy jajniki.

Pokazuje to jak szeroki jest zakres wpływów hormonów na nasze życie od kontroli rytmu snu po funkcje rozrodcze.

Klinika Nova - Endokrynologia

Dysfunkcja układu może polegać na

• Nadmiernym produkowaniu hormonów- wtedy mówimy o nadczynności
  • Niedostatecznej produkcji hormonów- wtedy mówimy o niedoczynności

Jak wygląda leczenie endokrynologiczne?

W Klinice Nova zajmujemy się Twoim układem endokrynologicznym kompleksowo. Cały proces od diagnostyki po zabiegi przeprowadzają nasi doświadczeni specjaliści. Na każdym etapie leczenia wykorzystujemy nowoczesny sprzęt, który pomaga Nam zadbać o Twoje oczy z należytą starannością.
Podczas wizyty doświadczony endokrynolog zbiera szczegółowy wywiad lekarski, następnie bada pacjenta w razie potrzeb wykonywane są dodatkowe badania min.:

• Badania laboratoryjne (np. stężenie hormonów tarczycy we krwi)
  • Badania obrazowe (np. USG)

Biopsja tarczycy wykonywana jest w Klinice Nova.

Refundacja NFZ

Posiadamy kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia w zakresie opieki szpitalnej tym samym stanowimy idealne połączenie najwyższej jakości jaką oferuje  prywatny szpital z bezpłatną opieką zdrowotną oferowaną przez państwową służbę zdrowia . Informacje z dokładnym zakresem zabiegów podlegających refundacji mogą Państwo otrzymać pod numerem:

• 77 70 70 100
  • 666 238 838